Milyen előnyei vannak a szoftverauditnak?
Szoftveraudit szolgáltatásunk a következőkben segít:
- A licencek megfelelőségével kapcsolatos problémák azonosítása, amellyel elkerülhetők az alullicencelés vagy hiányzó dokumentáció miatti súlyos bírságok.
- A felesleges szoftverlicencek azonosítása, amelyek adott esetben értékesíthetők.
Kinek való a szoftveraudit?
Szoftverauditunk a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozásoknak ideális.
A következő esetekben lehet kifejezetten hasznos:
- a szoftverlicencek megfelelőségének és naprakészségének felmérésekor;
- a licencek jogszerűségével kapcsolatos bizonytalanság esetén;
- amikor nem áll rendelkezésre a szoftvertermékek összes szükséges dokumentuma;
- szervezeti változások után, például létszámnöveléskor vagy -csökkentéskor;
- az infrastruktúra hardveres szerverekkel vagy felhasználói munkaállomásokkal való bővítésekor.
Ne bízza ezeket a helyzeteket a véletlenre, kérje segítségünket!
Hogyan zajlik az audit?
Egyszerű és hatékony auditunk kiindulópontja a konkrét igényeken és elvárásokon alapuló egyedi ajánlat. Licencelési szakértőink felmérik a jelenlegi helyzetet és összevetik a használatban lévő szoftvereket a szükséges dokumentumokkal. Az auditjelentés beszámol a szoftverek és hardverek jelenlegi licencelési állapotáról és ajánlásokat nyújt az esetlegesen szükséges módosításokra.
Ingyenes konzultáció
Ingyenes konzultációnk segít eldönteni, szükség van-e auditra. Az összes kérdést megbeszéljük, és igény esetén ingyenes árajánlatot adunk az ügyfél értékeltetni kívánt szoftver- és hardvermennyiségének függvényében.
Érdeklődik szoftveraudit szolgáltatásunk iránt?
Vegye fel a kapcsolatot velünk!