Még nincs fiókja? Fiók létrehozása

Fiók kezelése

Támogatás

Segítségre van szüksége? Mi örömmel segítünk!

Vásárlást követő információk

Kérdése van a megrendelésével, a termék kiszállításával, a dokumentációval vagy hasonlóval kapcsolatban?

Nézze meg a GYIK-et

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Más termékekről szeretne érdeklődni, vagy valami mással kapcsolatban van szüksége segítségre?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot:

Kapcsolatfelvételi űrlap

Gyakran Ismételt Kérdések

Dokumentáció

Hol találom meg a számlát?

A számlát a tőlünk kapott kézbesítési e-mail mellékletében találja. Az összes megrendeléséhez tartozó számlát megtalálja, miután bejelentkezik Forscope fiókjába. Csak menjen a Megrendeléseim menüpontra az Áttekintés oldalon.

Megkaptam a megrendelésemet, de szeretnék változtatásokat eszközölni a számlán. Mit kell tennem?

Amennyiben bármilyen módosítást szeretne eszközölni a tőlünk kapott számlán, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Hol találom a termékkulcsokat?

A megvásárolt termékek termékkulcsait a tőlünk kapott kézbesítési e-mailhez csatolt tanúsítványban találja. Ha nem látja az e-mailt a postaládájában, kérjük, ellenőrizze a spam mappát.

Fiókom

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Jelentkezzen be a Forscope-fiókjába, majd kattintson az Áttekintés oldal jobb felső részén a Jelszó módosítása gombra. Ez egy olyan oldalra vezet, ahol új jelszót állíthat be.

Hogyan tudom megváltoztatni a számlaadataimat (pl. telefonszám, számlázási cím stb.)?

Ha módosítani szeretné adatait, jelentkezzen be a Forscope-fiókjába, majd kattintson a Profilom menüpontra az Áttekintés oldal jobb felső részén.

Termék megrendelések és szállítás

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

Minden alkalommal, amikor a megrendelésének státusza megváltozik, kapni fog egy e-mailt, amely tájékoztatja erről. Egy másik lehetőség, hogy jelentkezzen be a Forscope-fiókjába, majd menjen a Megrendeléseim menüpontra az Áttekintés oldalon.

Mennyi időbe telik, amíg a termékeim megérkeznek?

A termékek kiszállítása attól függően változik, hogy melyik terméket vásárolta meg - a termékeket akár 5 percen belül, akár néhány munkanapon belül megkaphatja. Az egyes termékek szállítási idejét a termékleírásban ellenőrizheti.

Ha ugyanazon rendelésen belül vásárolt egy terméket expressz szállítással (5 perc) és egy másik terméket normál szállítással (1-2 munkanap), akkor a termékeket 1-2 munkanapon belül kapja meg.

Honnan tölthetem le a szoftvert?

Szoftvereit a szoftverkezelő platformunkról töltheti le onesam.eu. Jelentkezzen be a rendelésszámával és az e-mail címével, és az oldal bal oldalán látni fogja a megrendelt termékek listáját. Kattintson az egyes termékekre a további útmutatókért.

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.