Magasabb haszonkulcs
A szokásosnál sokkal magasabb haszonkulcsot élvezhet – csupán a cégünk által szállított szoftvertermékek értékesítésével!
Termék
Termékkatalógus
Cikkek
Kérem, adja meg felhasználói nevét és jelszavát.
Hibás jelszó
Fiók kezelése
Több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkezünk a használt szoftverek eladása terén, és ez idő alatt több, mint 50 000 üzleti ügyfelet láttunk el szoftvertermékekkel Európa-szerte.
A szokásosnál sokkal magasabb haszonkulcsot élvezhet – csupán a cégünk által szállított szoftvertermékek értékesítésével!
Kiterjedt licencelési ismereteinknek köszönhetően nemcsak a megfelelő, hanem a legolcsóbb megoldást is tudjuk ajánlani bármely szervezet igényeihez igazítva.
A felülvizsgálatra alkalmas dokumentáció mellett élethosszig tartó jogi garanciát nyújtunk, amely biztosítja a kockázatmentes vásárlást.
9 európai országban vannak képviselőink, akik segítenek megtalálni a helyi megoldásokat minden országban.
A HELL ENERGY egy 2006-ban alapított, 100%-ban magyar márka. 2010-re a helyi piac vezetőjévé vált. Jelenleg a vállalat több mint 50 országba exportálja termékeit, és robbanásszerű terjeszkedést valamint növekvő globális népszerűséget tapasztal. A velünk való együttműködésnek köszönhetően a vállalat 23%-ot takarított meg egy olyan szoftveres megoldáson, amely főként MS Windows Server termékeket tartalmazott.
Szlovákia legnagyobb energiaszolgáltatója frissíteni akarta az alkalmazottai által használt szoftver régebbi verzióit. A költségmegtakarítás mellett az adataik továbbra is védve vannak a rendszeres biztonsági frissítésekkel, és a termelékenységük is nőhet!
A poprádi kórháznak szüksége volt a Microsoft Office termékek újabb verzióinak megvásárlására alkalmazottai számára. Ajánlatunk (amelyet nyilvános pályázaton választottak ki) lehetővé tette, hogy a kórház 80%-kal olcsóbban jusson szoftvertermékekhez, mintha újakat vásároltak volna! A megtakarított össszeget most egy olyan berendezésre fordíthatják, amelyre a betegeknek és az orvosoknak egyaránt nagy szüksége van.
Sok hosszú távú viszonteladó partnerünk van, akik egyben Microsoft-partnerek is, és tudomásunk szerint ez soha nem okozott problémát. Gyakran használják a mi megoldásunkat alternatív ajánlat benyújtására. A felesleges szoftvertermékeket is felvásárolhatjuk, ami még versenyképesebbé teszi az ajánlatukat. Ráadásul mi magunk is Microsoft-partnerek vagyunk.
Egy digitális tanúsítványt fognak kapni, amely tartalmazza a megvásárolt termékek összes szükséges dokumentációját. A Végleges ügyféladatok funkciónak köszönhetően ez a tanúsítvány az Önök és az ügyfeleik számára is ki lesz állítva (az ügyfél saját adataival). Az ügyfelek számára kiállított tanúsítványon Önök beszállítóként kerülnek feltüntetésre. Továbbá a termékek letöltésére, telepítésére és aktiválására vonatkozó utasításokat is kapnak.
Igen. Az EU/EGT-piacon örökös szoftvert vásárló ügyfél az uniós jog értelmében szabadon átruházhatja a megvásárolt szoftverpéldány tulajdonjogát. Ehhez nincs szükség a szoftver szerzőijog-tulajdonosának (pl. a Microsoftnak) a hozzájárulására vagy engedélyére, mivel annak disztribúciós joga az első értékesítéskor kimerült (jogkimerülés elve). Egyszerűbben fogalmazva: hasonlóan működik, mint a könyvvásárlás: az egyszer már elolvasott könyv szabadon továbbértékesíthető. Az eredeti eladónak nincs joga meghatározni, mi történhet az általa eladott könyvvel a jövőben. A szoftverek esetében ugyanez a helyzet: az eredeti tulajdonos eszközéről való eltávolítás után szabadon értékesíthetők.
További információkért olvassa el A másodlagos szoftverek jogi háttere című cikkünket.
Igen. Az adott termékéletciklus-irányelv alapján a másodlagos szoftvertermékekhez is jár a gyártó összes biztonsági frissítése, módosítása és biztonsági javítása. A Microsoft vagy bármely más szoftvergyártó által nyújtott funkciókkal és technikai támogatással azonos funkciók és technikai támogatás jár hozzájuk. Frissítés szempontjából nincs különbség a tőlünk vásárolt másodlagos szoftverek és a közvetlenül a szoftvergyártótól vásárolt új szoftverek között.
Minden felvásárlási ügylet úgy kezdődik, hogy a partner vállalat vagy szervezet elküldi nekünk az eladni kívánt szoftvertermékei listáját. A listá szereplő szoftverekere (az aktuális kereslet-kínálat alapján) egy felvásárlási árajánlatot küldünk. Ezzel egy időben további információt kérünk tőlük a szoftvertermékekről ( tulajdonjogot igazoló összes szükséges dokumentumot). Az átruházás teljes jogszerűsége érdekében ezen dokumentumokat mindenkor mellékelni kell. A lehető leggördülékenyebb tulajdonjog-átruházás érdekében igény szerint minden lépésben támogatjuk a vállalatokat. Miután minden dokumentumot beszereztünk és a szerződést aláírtuk, a vállalat kiállítja a számlát, és átadja nekünk a termékeket.